Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Florence, you are my girl crush!

     
Ήρθε η στιγμή να γράψω ένα post εξαιρετικά αφιερωμένο στο girl crush μου, τη Florence! Τι να πρωτογράψω για την αιθέρια αυτή ύπαρξη με την καθηλωτική φωνή και τα δίμετρα πόδια.Ας κάνουμε μια σύντομη αναδρομή στα γυμνασιακά μου χρόνια, τα χρόνια που ανακάλυψα την πορφυρή θεά. Από γυμνάσιο ξεκινάς να ψάχνεσαι μουσικά και τα γούστα αρχίζουν να κατασταλάζουν.Εγώ καταστάλαξα στους Florence and The Machine.Την πρώτη φορά που διάβασα για το συγκρότημα σκέφτηκα"μμμ εδώ κάτι εξαιρετικό συμβαίνει " και όχι να το παινευτώ αλλά είχα δίκιο.Όταν εγώ ήμουν στο γυμνάσιο η Florence έγραφε μουσικάρες με φρέσους ήχους και ποιητικούς στίχους.To "You've Got The Love" έγινε ο ύμνος μου και ακόμα είναι  ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια. Και κάπως έτσι κόλλησα. Το "Lungs" αυτόματα έγινε ένας από τους αγαπημένους μου δίσκους!
         Η Florence έχει περάσει πολλά μεταβατικά στάδια τόσο στην εμφάνισή της όσο και στη μουσική της.Στην εποχή του Lungs η Florence ήταν ένα punk τυπάκι που χόρευε ασταμάτητα στη σκηνή. Οι στυλιστικές επιλογές της ήταν ιδιαίτερες.Κάποιες εμφανίσεις της μάλιστα είχαν θεματικό χαρακτήρα.Η Florence παρουσιαζόταν ως μια θηλυκή εκδοχή rockstar, που διασκεδάζει επάνω στη σκηνή, γράφει τραγουδάρες και είναι αβίαστα cool.Η παρουσία της σε καθήλωνε, ωστόσο το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό της ήταν είναι και θα είναι η φωνή της. Αυτή η φωνή που σε κάνει να ανατριχιάζεις, που άλλοτε είναι γλυκιά, συναισθηματική και μελαγχολική και άλλοτε σκληρή, παντοδύναμη και εντυπωσιακή. Η φωνή της είναι εξωπραγματική. Το Lungs υπογράμμισε με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική φωνή της, που προσαρμόζεται σε όλες τις μελωδίες!
        Δύο χρόνια μετά από την κυκλοφορία του Lungs, η Florence επέστρεψε με το εξαιρετικό Ceremonials.Ο ήχος της ωρίμασε. Οι μελωδίες της  περισσότερο πολύπλοκες, η παραγωγή του ενισχυμένη, τα φωνητικά εντυπωσιακά και σκοτεινά και ο συνολικός ήχος καθηλωτικός. Το Ceremonials είναι ένα album μεγαλειώδες. Στο δεύτερο album δεν άλλαξε μόνο ο ήχος , αλλά και η εικόνα της Florence. Η Florence πλέον εμφανίζεται στη σκηνή με μακριά φορέματα σαν άλλη ιέρεια της μουσικής, κουνά νωχελικά τα χέρια της στο ρυθμό των τραγουδιών της και καθηλώνει το κοινό της με την μαγευτική φωνή της, που συνάδει απόλυτα με το νέο μεγαλειώδη ήχο των τραγουδιών της.Η σκηνή είναι ο φυσικός χώρος της, καθώς τη γεμίζει αποκλειστικά με τη επιβλητική φωνή και τη εκπληκτική εμφάνισή της.
          Η Florence για εμένα είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Βρετανία από γυναίκες τραγουδοποιούς. Δεν  είναι ξανθιά και όμορφη σαν μια στερεοτυπική popstar, αλλά αυτό είναι που την κάνει μοναδική.Η αντισυμβατικότητά της την καθιστά ελκυστική σε όλους, άνδρες και γυναίκες. Η Florence ήρθε για να μείνει(ετοιμάζει και τρίτο album).Ευτυχώς δηλαδή γιατί έχουμε πήξει από γλυκανάλατα κορίτσια που τραγουδούν για ανεκπλήρωτους έρωτες. Florence θα γίνεις θρύλος, στο λέω εγώ-άκουσέ με! 
Ps: Please marry me!!!

 Βικτωρία Γκουντώνη

1 σχόλιο: